Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Martinirosso | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany19.08.2006 @19:30:01 ostatnio na stronie14.02.2012 @07:19:34

/ zawieszam działalność, na jakiś czas bo przeszukiwanie starych galerii to żenada / powód / brak czasu / nauka / życie / obecnie studiuję medycynę ratunkową na Um w Łodzi /

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1095442
digarty18 komentarze508 posty na forum13

komputer / sprzęt
Zenit E, obiektyw helios 58 + pierscienie pośrednie przy makro, Fuji s5600

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~DoReK    08.10.2006 @14:19:17
dzieki
~theWall    07.10.2006 @19:09:24
gdzies na pewno mam takie zdjecie, ale pewnie gorszej jakosci. dalem to bo fajnie z dolu wygladalo
~theWall    07.10.2006 @19:03:43
wiesz, jak sie nie ma ani prawka ani samochodu to nie ma innego wyjscia, pozostaje rower. poza tym, rower to samo zdrowie
pozdro
~Marus16    07.10.2006 @18:58:04
A nie ma sprawy.Pozdrowionka
_______
Dostałeś komentarz - masz szansę się odwdzięczyć.Z góry dzięki bardzo:P
~DoReK    07.10.2006 @16:06:45
dziekuje....a Ty co tak nie dajesz nic nowego??
~Nikolajna    07.10.2006 @16:06:42
_______
ÓwnO! -.-
~Achajah    07.10.2006 @12:30:50
No widzisz, ja w Częstochowie pracuję.
_______
Anioły naprawdę istnieją. Jeśli pozwolisz im być i nie zabijesz ich.
~Achajah    07.10.2006 @08:36:14
Obawiam się, że Częstochowa (chyba). No cóż ale ogólniak to ogólniak i uczyć się trzeba. Najgorsze jest to, że często rzeczy których nie lubimy. No to powodzonka.
_______
Anioły naprawdę istnieją. Jeśli pozwolisz im być i nie zabijesz ich.
~Achajah    06.10.2006 @21:01:17
O biedaku...ale moim zdaniem współczesna matura i tak ciekawsza od starej (czyli takiej jaką ja zdawałam). A w jakim liceum zdajesz jeśli można wiedzieć?
_______
Anioły naprawdę istnieją. Jeśli pozwolisz im być i nie zabijesz ich.
~Marus16    06.10.2006 @16:38:01
Dzięki za regularnośc w ocenach.Pozdrawiam
_______
Dostałeś komentarz - masz szansę się odwdzięczyć.Z góry dzięki bardzo:P
~Achajah    06.10.2006 @12:39:40
Dzięki serdeczne, zaczynam się rumienić bo jestem dość samokrytyczna i wcale nie uważam, że zdjęcia zasługują na ps...no cóż ...cieszę się,że się podoba. Pozdrowionka pełne słonka.
_______
Anioły naprawdę istnieją. Jeśli pozwolisz im być i nie zabijesz ich.
~Achajah    06.10.2006 @08:32:27
Dziękuję ślicznie. Pozdrawiam i czekam na coś nowego u Ciebie.
_______
Anioły naprawdę istnieją. Jeśli pozwolisz im być i nie zabijesz ich.
~abotak2    05.10.2006 @21:43:25
dziękuje^^
_______

~DoReK    04.10.2006 @19:38:13
jej....dziekuje za ratunek :D
ostatnio edytowane: 2006-10-04 19:38:25
~abotak2    02.10.2006 @21:20:11
już bez nogi jest^^
_______

~DoReK    02.10.2006 @17:31:08
hmmm....moze...dzieki
~Marus16    02.10.2006 @15:24:48
Dzięki bardzo.
_______
Dostałeś komentarz - masz szansę się odwdzięczyć.Z góry dzięki bardzo:P
~sophie12    01.10.2006 @17:55:46
Dziekuje bardzo )
Pozdrawiam serdecznie!
~Kasiulka    01.10.2006 @11:56:56
dzieki
_______
Motilek
~DoReK    30.09.2006 @16:35:43
dziekuje :d
~DoReK    29.09.2006 @18:20:14
dziekuje....to zdjecie odzwierciedla moj dzisiejszy humor, moze nie jest fajne ale cus
~Nikolajna    28.09.2006 @22:02:35
Aaaa to juz czaaaje a spoko spoko dzieki dzieki :D
_______
ÓwnO! -.-
~Nikolajna    28.09.2006 @21:59:20
a co ten skrót b cos tam cos tam znaczy bo ja ciemna magia z tymi skrótowcami :>:D
_______
ÓwnO! -.-
~Nikolajna    28.09.2006 @21:41:37
No tak przypadkiem trafiłes hehe ciesze sie no to sobie mnie poobserwuj wiecznie cos dodaje nie parze czy sie podoba czy nie wiec troche tego jest pzdr i dzieki...cos tu zaraz sobie poogladam :D
_______
ÓwnO! -.-
~satyra    26.09.2006 @19:59:10
dziekuju (:
_______
'strąceni niedojrzali

z otwartymi ustami

ociekamy krwią'
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt